FRITEATERN

Bildad år
Verksamhetsår börjar (MMDD) 0101
Riksorganisation
Verksamhet Bygdegård, Dans, Fester, Folkbildning, Hembygdsvård, Konst, Kultur, Musik, Pensionärsverksamhet, Studiecirklar, Sång, Teater
Kort beskrivning Friteatern har flera olika musikteaterföreställningar att välja på, för ung som gammal. Vi spelar hos människor som vill att just vår föreställning ska vara en samlande kraft i deras sammanhang, i en byalokal t.ex. Inte sällan ses våra föreställningar av folk som bor och lever på landsbygd eller i mindre orter. Är du ny som arrangör - tveka inte att höra av dig. Vi hjälps åt så att det blir ett lyckat teaterarrangemang hos just er. Se mer om våra föreställningar på www.friteatern.se eller ring producenten Eva Janstad så får du info per tel och mail.

Logga in för att se alla uppgifter om din förening.

Frågor eller synpunkter - kontakta Kultur och Fritid på 0224-74 70 00.

FRI Webb-Förening
FRI® är ett av Idavall Data AB registrerat varumärke.
Tillgänglighetsredogörelse
v 5.2.27